Boldog Névnapot!

2011. május 7., szombat

I'm here... again :)

Sziasztok! :)

Itt vagyok... újra! :D

Ha esetleg van még valaki, aki mostanában is látogatta az oldalt, feltűnhetett neki, hogy egy kicsit alakítottam rajta. Lassan új képekkel és szereplőkkel gazdagodik az oldal, úgyhogy még alakulunk... De, hogy miért? Azt is mindjárt elárulom! ;)

Ám, mindenekelőtt, szeretném megkérni azt, aki ezt a kis bejegyzést elolvassa, írjon valamit kommentbe, mert ha nem kapok visszajelzést, akkor nem tudom, hogy kinek rakjak fel akármit is, ide a blogra! Szóval előre is köszönöm és, akkor most vágjunk is bele:

Tehát, arról lenne szó, hogy mikor befejeztem a Szerelem a végzetemet, akkor kijelentettem, hogy most szeretnék egy fél év pihenőt és egy kicsit a tanulásra is koncentrálni. Aztán nem telt el 3 hónap és újra írni kezdtem. Azt hiszem „beleszerettem” a szereplőimbe és egyszerűen képtelen vagyok elhagyni őket. Pont ezért nem egy új történetbe, hanem a Szerelem a végzetem 2. részének írásába kezdtem... :)

Jelenleg a 20. fejezetnél járok, és bár ritkán mondok ilyet – nem csak azért, mert ego, hanem főként azért, mert nincs így – nekem is nagyon tetszik az, ami eddig megszületett. Viszont nagy szükségem lenne egy kis támogatásra! Persze Csillától nagyon sok pozitívumot kapok, amiért hatalmas köszönettel tartozom neki, de mivel Ti vagytok a blog olvasói, rajtatok is múlik, hogy egyáltalán szeretnétek-e a folytatást!

Írjatok CHATBE, írjatok KOMIT vagy keressetek meg személyesen... Mindegy! :) A lényeg, hogy szeretném tudni a véleményeteket!!!

Csók, puszi: Ivcsi

U.i.: Az epilógus kommentjeit hamarosan megválaszolom!!! ;)

U.i.2: És ha kapok visszajelzést, hamarosan a Prológust is olvasásra bocsájtom! ;)

9 megjegyzés:

  1. Halihó! :)

    Ha te megjöttél, akkor én is :D
    Szóval a blog kinézete nagyon jó :D a képek is bejövősek :D Chace-el az élen :D
    A folytatás érdekel, ez egyértelmű!! :D De engem a 21 is nem csak az első :) => tessék írni :P
    DE jelentkezem személyesen is ha ér :D órákon belül úgyis találkozunk :D Rohanok mert lekésem a buszt és lemaradok a koncert elejéről. Az meg nem lenne poén :S
    SZóval siess és hozd a frisst! :)

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Na!!! Már van két érdeklődőm. Ez nem is rossz arány, főleg, hogy pár órája jelentem meg, újra! :)

    Köszönöm Nocy, Köszönöm Csillu!

    u.i.: Csilla: Le ne késd azt a buszt!!! :P

    VálaszTörlés
  3. Szijja!!

    Nekem tetszett a töréneted:DDvárom a folytatást:P

    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!

    Én már nagyon várom, h folytasd mivel nagyon tetszett a blogod. Remélem hamar jön a prológus!
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!

    Ez eddig nagyon bíztató! :) Lehet hamarabb jön az a Prológus, mint ahogy azt én gondoltam... ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Jó újra látni a blogodon :D Csak egy kis infóm volt hogy folytatod, de nagyon örülök neki:) Biztos vagyok hogy sok izgalmas, váratlan, érzelmekkel dús folytatásban lesz részünk. Nagyon tetszik az arculata az oldalnak, és a képek is nagyon jóók lettek. Ez lett volna az a nagyon jó kép? Nem rossz különben. Tetszik:D
    Hajrá csajszi!!!! Kommentben mindig számíthatsz rám, és a biztatásból is, legalább ehhez értek is valamennyit:) Várom nagyon a prológust. Rakd fel hamar!!! puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó volt a történeted, én így utólag olvastam, miután befejeztem. Kíváncsi lennék a folytatásra.
    Üdv.: B.

    VálaszTörlés
  8. Szia, Ivcsi!
    Én nagyon kíváncsi vagyok a Szerelem a végzetem 2.-re, és biztosan nem vagyok ezzel egyedül.
    Én mostanában szinte félnaponta nézem a blogot, nagyon vártam, hogy legyen valami életjel felőled. Én imádom az írásaidat, úgyhogy nyugodtan lehetsz egoista, neked elnézem, mert nagyonis megengedheted magadnak!
    puszi,
    Shelby (:

    VálaszTörlés
  9. Szia

    Remek hír. Alig várom, hogy olvashassam. Ezentúl akkor sűrűbben jövök fel. :D

    Puszi
    Vehpotse

    VálaszTörlés