Boldog Névnapot!

2011. október 4., kedd

Összegzés 10.


Kedves Drága, Egyetlen Olvasóim!

Mostanában úgy tűnik nekem, hogy jobban szeretitek az összegzéseket, mint a fejezeteket, úgyhogy akkor most itt van egy, bár most egy kissé rendhagyó összegzés: ugyanis nem arról lesz szó, hogy mi volt eddig, hanem arról, hogy mi lesz? :)

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, mert, hogy megvalósul-e a tervem, az főként rajtatok múlik! ;)

És, hogy miről is van szó? Ez is hamarosan kiderül...
A blog már betöltötte a bűvös egy éves kort és még mindig nagyon aktív itt az élet. (Néha nem, de alapjában véve jó kis közösség vagyunk.) És én most ezt a közösséget szeretném még jobbá tenni! :)
Aki úgy érzi, hogy van kedve egy kicsit beszélgetni a blogról, az írásról vagy bármi másról és szeretne velem és a kezdetektől mellettem álló barátnőmmel találkozni, akivel az Igaz szerelem címet viselő alkotásban működtem közre, az ne habozzon és írjon nekem a bertalan.ivett@gmail.com e-mail címre egy visszajelző e-mailt, hogy szívesen részt venne ezen az eseményen. De akár egy komiban is jelezheted részvételi szándékod!

A jelentkezés nem egyenlő a regisztrációval! Egyelőre csak szeretném felmérni, hogy hányan lennénk, további információt pedig a hétvégén hozok! :) A helyszínről és az időpontról később adok tájékoztatást!
Addig is kellemes olvasást és hajrá: legyünk minél többen, legyen a miénk a legjobb közösség! ;))

További információkért keressétek a Facebook oldalt, vagy írjatok e-mailt, amire azonnal válaszolok is! :)

Üdvözlettel, Ivcsi

u.i.: Hozzátok el barátnőtöket, barátotokat, testvéreteket, unokahúgotokat, szüleiteket! Mindenkit szeretettel várunk, aki egy kis elhívatottságot érez a könyvek és az írás irányába! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Utólag, megkésve meg ilyesmi, én adok egy jelzést. Ne haragudj, de az elmúlt két-három hétben nagyon elfoglalt voltam.
    Aztán majd kiderül, mennyit késtemXD

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem késtél még le semmit, de nagyon örülök a jelentkezésnek. A további információkat a blogon fogom közölni. :)

    pusz

    VálaszTörlés