Boldog Névnapot!

2011. szeptember 10., szombat

Közlemény

Sziasztok Olvasók vagy épp nem olvasók!


Úgy látszik nem nagyon hatott meg Bennetek az, amit a legutóbbi fejezet elején olvashattatok, úgyhogy szeretném még inkább azt a kis szöszenetet a figylemetekbe ajánlani!

De most nem ezért hoztam létre ezt a bejegyzést. Kicsit mesélni szeretnék Nektek:

Most már lassan 3 hónapja, hogy nekikezdtem egy projectnek és úgy tűnik az első részét sikerült is teljesítenem. Egyelőre nem árulok el semmi a konkrétat. Még két lépés előttem áll, utána pedig az idegtépő várakozás következik...
Dehogy miről is beszélek, arról csak később tudhattok meg pontosabb információkat. :)

Most pedig pár szó, a blog további életéről: 
Nemrég felájánlottam Nektek egy lehetőséget, amit úgy vettem észre (legalábbis eddig), hogy nem nagyon akartok kihasználni. Így hát az már biztos, hogy a legközelebbi frisst szeptember 19-én fogom hozni.
Dehogy ez lesz e az utolsó fejezet a blogon, az csak rajtatok múlik...


Hogy mit akarok ezzel mondani? Egyszerű...
Az utóbbi időben eléggé eltűntetek és nem igazán értem, hogy miért! Nagyon szeretnék erre magyarázatot kapni...
És, ha Titeket nem érdekel a továbbiakban ez a dolog, akkor engem sem fog! Ez így elég keményen hangzik, de most már nem tudom mi mást tehetnék.
Én is belefáradtam ebbe, ahogyan valószínűleg Ti is. Majd a saját magam szórakoztatására befejezem a 2. részt és a barátaim és a családtagjaim olvasására bocsájtom és tudom, hogy innen is fog érkezni negatív és pozitív vélemény egyaránt. :)

Nem a kommentek hiánya miatt "sírok", de egyszerűen nem értem hova tűtek a régi olvasóim, akik a kezdetek óta itt voltak velem... Hiányoztok és szeretném, ha kűzdenétek azért, hogy fennmaradjon a blog, ha már a rendszeres olvasóim közé tartoztok.
Ha pedig olvasol, akkor jelezd annyiban, hogy itt vagy! Nem feltétlenül kell a vélemény, mert kaptam már sok pozitívat és negatív kritikát Tőletek. Sokkal inkább az, hogy legyen, akinek írok...

A BLOG TOVÁBBI SORSA A TI KEZETEKBEN VAN! HAJRÁ!

Ivcsi.

6 megjegyzés:

  1. Szia Ivcsi!

    ha nem a kommentek hiánya miatt "sírsz" ahogy te fogalmaztad, akkor nem értem mért írtad ezt a közleményt...

    ne haragudj meg de nem mindenki olvassa neten.... én személy szerint a telefonomon jobban szeretem olvasni... mert az mindig velem van és ha van időm akk olvasok... ez úgy történik h ha vhol van új fejezet ráteszem a telefonra és amikor csak tudom elolvasom...

    az meg h a rendszeres olvasóid eltűntek??? lehet nincs idejük írni... vagy épp nem tudnak akk mit írni... ahogy neked se jön állandóan az ihlet, úgy van h egyes olvasóknak sincs ötletük írni vmit... mert az már olyan snassz h vki azt írja h nagyon tetszett ez a fejezet már alig várom a következőt... mikor jön az új feji?

    csak kicsit gondolkozz el... és a közleményed elég fenyegetően hangzott... én nem szívlelem az ilyeneket... lehet másoknak se esik jól, mert ez zsarolás... (bocsi a suliba most tanulok jogot... és kicsit megfertőzött:P )

    remélem válaszolsz nekem és nem akartalak kioktatni vagy megsérteni, csak elmondtam a véleményem

    puszi Mono

    VálaszTörlés
  2. Mono!

    Igazad van! Egy kis fenyegető hangnem tényleg belekerült a dologba, amit ígyutólag sajnálok is, de kiborultam.
    Az elején annyira szép dolgokat és ahogy már írtam negatívakat is kaptam, de legalább kaptam valamit. Az utóbbi időben pedig csak 1 megjegyzés csücsült a fejezet végén.

    Azt gondolom, hogy már nem igazán érint meg senkit egy Robert Pattinsonos történet... Őszintén szólva már engem se. Nem azért íróm, mert Robert! Sokkal inkább kedvelem Detiny vagy Chace karakterét vagy épp Ashley-t. Szóval igazából ezzel a közleménnyel szerettem volna egy kicsit felmérni, hogy ki mit gondol. Én már csak arra tudok gondolni, hogy meguntátok Robertet.

    Amikor bejelentettem, hogy újra aktív lesz a blog 9-10 ember is visszajelzett, hogy juhúúúú! :D Ebből 1-2 az, aki szokott is valamilyen formában életjelet adni.

    Nem szeretnék ezzel senkit elijeszteni csupán úgy éreztem, itt volt elég. Ahogyan most Te is ezt érzed. Itt van elég és Te is írtál egy felháborodott kommentet. Én is, csak bejegyzés formájában tettem meg...

    Azt pedig teljesen megértem, hogy nem szereted a számítógépen olvasni, mert amikor még én is olvastam más blogokat (mostanra sajnos az összesnek vége lett, azóta pedig nem nagyon keresgéltem újakat...) sosem a gépen, hanem én is mindig lementettem. :) Szóval ezzel nincs is baj, de pont ezért van a chat, ott is adhatsz magadról életjelet.

    Mindenesetre köszönöm a véleményed és örülnék ha továbbra is olvasnál, akár véleménnyel, akár nem.

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  3. szia :)

    én szeretem ezt a blogot olvasni :)

    őszintén már kicsit én is unom a robert pattinson fanfiction-öket... de más nem igazán van amit tanulás mellett tudnék olvasni... ahoz meg h újabb blogokat keresgéljek már nincs kedvem se... rengeteg blogot kivégeztem és vannak olyanok amiket jelenleg is minden alkalommal olvasok, mert érdekel a történet, bár nem mint robertes :P

    az meg h azok miatt nem folytatod akik nem írnak... tudom elég szar érzés, de gondolj arra h van aki olvassa és annak milyen csalódás, mert nem folytatod...
    én majd próbálok ide írni, de nem igérek semmit... mint mondtam nem gépen olvasok...
    és a nethez ha nem tanulás céljából megyek fel.. akk is csak hétvégén jutok.... :S
    (kolis vagyok és nem igazán lehet órákat ott ülni a gép előtt )

    várom a következő fejezetet :)
    puszi
    Mono

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mono! :)

    Köszönöm szépen. És azt hiszem sikerült megértenünk egymást. :) Valahol nekem is és Neked is igazad van.

    Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem és vetted a fáradságot, hogy írj.
    Ezek után biztos, hogy végigviszem a sztorit a blogon is! :D

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    végre egy jó hír a mai sok idiótaság mellett... :D

    már várom... és mikor jön a feji?

    puszi
    Mono

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mono!

    A fejezet szeptember 19-én, vagyis jövő hét hétfőn jön. :)

    Minden visszatér a normális kerékvágásba, csak egy hét szünetet beiktattam. :D
    Tudom, hosszú volt, de örülök, hogy örülsz neki! :)))

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés