Boldog Névnapot!

2010. október 10., vasárnap

7. Fejezet

Sziasztok! Remélem, az első dolgotok megnézni, hogy mikor is raktam föl a fejezetet! Az igazság az, hogy van nálam egy kisebb buli és úgy döntöttünk, ha már ilyen késő éjszaka talpon vagyunk, akkor meglepünk Titeket a fejezettel. De most jöjjön pár szó a fejezetről: Először is köszönjük a bíztató számú kommentet és remélem ez a szám idővel majd csak gyarapodni fog! :) Ebben a részben ismét Robert szemszögéből ismerthetitek meg a cselekményt, de egy darabig Destiny is jelen lesz... De hogy mi történik azután és mi (vagy lehet, hogy inkább ki miatt) tűnik el a színről, azt csak a fejezetből tudhatjátok meg! Szóval nagyon jó olvasást kívánok! És mindenkinek Jó éjszakát! :D Csók, puszi: Ivcsi & Csilla u.i.: Szép volt MKB Veszprém KC!!! Hajrá Hamilton! ;) + Zene: Cheryl Cole: Parachute
7. Fejezet – Robert szemszöge
Tervek Miközben énekeltem, Destiny járt a fejemben. Tudtam, hogy itt van és ez hatalmas boldogsággal töltött el. A dal csupán egy szerep része, nekem mégis többet jelentett! Őszintén reméltem, hogy Dess is hallja és tudja, hogy csak neki szól… Bármennyire is hihetetlen, ami ő most… beleszerettem. Visszavonhatatlanul beleszerettem! A haja, a szeme, az illata, a mosolya, az egész lénye egyszerűen megbabonázott. Szüksége van rám, ahogy nekem is rá. - Köszönöm, remek volt. Mára ennyi, holnap találkozunk. – zökkentett ki gondolataimból a rendező hangja. Hatalmas megkönnyebbültség lett úrrá rajtam. Végre újra láthatom őt, újra beszélhetek vele… Gyorsan végigpásztáztam a nézőteret, ám Destiny-t sehol sem találtam. Kissé csalódottan léptem ki az előtérbe. - Csak nem engem keresel? Felnéztem és Dess ott állt előttem. Rámosolyogtam, ezzel megválaszoltnak tekintve a kérdését. Destiny tekintete felragyogott és én ettől a perctől kezdve biztosra vettem, hogy imádja, ha meg tud rémiszteni. Szellemléte – rám nézve – minden hátulütőjét kihasználja velem szemben és ő ezen nagyon jól szórakozik. Azt hiszem, ehhez mindenképpen hozzá kell szoknom, ha magam mellett akarom tudni. - Fel kell hívnod apát! – közölte Destiny, nem sokkal később, már a nappaliban ülve. Az eddigi jó kedve pillanatok alatt eltűnt és kétségbeesetten nézett rám. - Rendben, hisz megígértem. De előtte találjunk ki valamit, ki vagyok én, és honnan ismerlek? - Hmm… Esetleg lehetnél az orvosom. Mondjuk, Dr. Roberts? - Nem is rossz. – ültem le mellé a kanapéra, egy bögre kávéval a kezemben. Lassan belekortyoltam, majd fojtattam a tervünk csiszolását: - Figyel csak! Mivel, a kórházban, ahol jelenleg tartanak, téged halottá nyilvánítottak, muszáj lesz egy másik helyet mondani apádnak. Mit szólsz a Ronald Reagen-hez? - Egyertétek. Tökéletes, te úgy is sokkal jobban ismered Los Angeles- t, mint én! - Van ott egy ismerősöm, talán így könnyebb lesz. Akkor már csak apukád telefonszámára és a nevére van szükségem. – vettem a kezembe a mobilomat. Destiny minden fontos információt megadott, így hát nekem már csak meg kellett nyomnom a „hívás” gombot. Egy… kettő… három csörgés. - Halló, tessék? Matt Evans. - Jó napot! Én… Dr. Roberts vagyok, a Los angelesi Ronald Reagen Kórházból. - Tessék, hallgatom. - A lánya, tegnap súlyos autóbalesetet szenvedett, és jelenleg kómában fekszik. Egy másik klinikáról a héten fogják átszállítani, hozzánk. Kötelességem, hogy értesítsem önt, bár a lánya már nagykorú, jelenleg tehetetlen állapotban van… Igazán nagy hasznát vettem, a színészi képességeimnek. Destiny végig csendben figyelte a beszélgetést. És, bár egyáltalán nem volt kellemes a téma, azért végig mosolygott, hogy bennem, tartsa a lelket… Az apját igen nehéz volt megnyugtatnom, de végül sikeresen meggyőztem, hogy ne most rögtön szálljon gépre és utazzon Los Angelesbe. Megígértem neki, hogy értesítem a fejleményekről és ha Destiny átszállítása megtörténik – amit nem mellesleg én fogok végrehajtani – azonnal felhívom. - Köszönöm! – mondta Destiny, miután leraktam a telefont. - Nem kell megköszönnöd, még közel sem vagyunk kész… - De én szeretném, ha tudnád, hogy mennyire hálás vagyok neked! – fojtotta belém a szót. – Nélküled most sehol sem tartanék. Egy egyszerű hallott lennék a hullaházban, mint a többi normális ember… Közbe akartam vágni, hogy Te egyáltalán nem vagy hétköznapi, de nem mondtam semmit. Be kellett látnom, hogy féltem feltárni az érzéseimet. - … Fogalmam sincs, hogy miként fogod véghezvinni a megszöktetésemet, de köszönöm. Eltűnt… Nem tudtam, miért s hová, de egyszeriben eltűnt. - Destiny, várj… - Ki az a Destiny? Ijedtemben majdnem a padlón kötöttem ki, mikor meghallottam Kellan hangját. Sejtelmem sem volt, hogy került ide, mikor jött és mennyit hallott a beszélgetésünkből. Nagyon lassan – hátha addigra előrukkolok valami magyarázattal – megfordultam és egyből Kellan értetlen tekintetével találtam szemben magam. - Izé, én épp egy… szerepre gyakoroltam. Ilyenkor gyakran beszélek magamban… - Tudtommal a darabban semmiféle Destiny nem szerepel! – kontrázott Kellan, amivel sikeresen elérte – ha nem is szándékosan – hogy az önbizalmam másodpercek alatt rommá dőljön. – Szóval? Nagyon szívesen, meghallgatnám az igazi okát, annak, hogy miért beszéltél magadban? – huppant bele a fotelba, egy önelégült vigyor kíséretében. Nem tudtam, hogy mit mondhatnék neki! Egyáltalán mondhatok-e neki bármit is Destiny-ről? Az érintett személy nem volt itt, így tőle nem várhattam segítséget. Magamra maradtam ebben a helyzetben és most én éreztem azt, hogy teljesen tehetetlen vagyok. Ha mindent elmesélek, azzal csak azt érném el, hogy Kellan bedug egy diliházba, vagy valami hasonló… Viszont ő a legjobb baráto. Előtte - mióta ismerem – sosem volt rejtegetni valóm. A gyermekkorom titkait, a nővéreim összes csínytevését velem szemben, egy-egy szerep miatti aggályaimat és félelmeimet tudja. Ha vele nem vagyok képes megbeszélni, akkor senki mással! Ebben az egyben egész biztos voltam. És, hogyha mázlim van, ő még akár segíthet is nekem, a tervem megvalósításában. Döntöttem! Mindent elmondok neki, lesz, ami lesz… - Destiny, egy lány, akivel az imént beszélgettem… - De, Rob, nincs is itt senki! – nézett körül, ezzel is megkérdőjelezve a mondatomat. - Itt volt, csak elment. – fogalmam sem volt, miként avathatnám be a történetbe, egyszerűen csak dobálóztam a szavakkal. - Csak egy bejárat és kijárat van ehhez a lakáshoz, és mivel én is azon jöttem, biztosan állíthatom, hogy nem volt itt senki. – kötött belém újra Kellan. - Oké, ő egész pontosan nem a lábán távozott, Dess eltűnt amint te megjelentél… - Na, jó, Robert! Akkor most már igazán a lényegre térhetnél. Mi a franc ez az egész? - Destiny az a lány, aki meghalt abban a tegnapi balesetben… vagyis nem halt meg, mert itt van, és én látom őt. A teste kómában van egy kórházban, de az orvosok azt hiszik halott és a hullaházban fekszik. Nekem segítenem kell rajta, mert ha felboncolják, vagy eltemetik, örökre eltűnik és neki nem ez a végzete… - hadartam, amilyen gyorsan csak tudtam, hogy Kellan-nek esélye se legyen közbevágni. Ám nehogy nem szólt közbe, miután végeztem a mondanivalómmal, percekig egyáltalán nem szólalt meg. Egyenesen maga elé meredt, üveges tekintettel nézte a padlót. - Huhh! Ez… ez, hihetetlen… de király! – mondta, ezzel engem is teljesen letaglózva. Sosem gondoltam volna, hogy így fog reagálni… - Komolyan látod őt? Egy szellemet? - Igen. – válaszoltam kissé bizonytalanul és komolyan elkezdtem aggódni, Kellan józanságát illetően. - Hogyan? - Ezt mi sem tudjuk biztosan… - bár van egy elméletünk - folytattam magamban. De erről mindkettőnknek megvan a saját véleménye, és nem akartam, hogy ennyire az érzelmeim rabjává váljak. Hiszen Destiny kerek perec kijelentette, hogy teljes mértékben az elmélet ellen van. - Kel! Remélem tisztában vagy vele, hogy erről az egészről senkinek nem beszélhetsz! Megígéred? - Megígérem, de csak azzal a feltétellel, ha mindent elmesélsz nekem. Szó szerint mindet! A szeme színét, hogy hogy talált pont rád… Kellan kíváncsisága határtalan. Bár már egy jó ideje ismerem, ezt az oldalát – szerencsére - még nem igen sikerült megtapasztalnom. Eddig a pillanatig. Nem viccelt! Tényleg mindent tudni akart. És én a legelejétől elmeséltem neki az egész sztorit. - És, van már valami terved? – kérdezte, mikor Destiny hullaházban fekvő testének átszállításához érkeztünk. - Igen, tulajdonképpen van. Egyszerű: azt szeretném, ha segítenél kicsempészni őt a kórházból! - Mi ez, valami krimisorozat? A szellem után jön a hulla? Ha így folytatod, az enyém is a rendelkezésedre áll majd. – közölte, a legkomolyabb arcot vágva, amit valaha láttam tőle. Ám nem tartott sokáig, pillanatokon belül, hangos nevetésben tört ki. – Rob! Tudod, hogy rám mindenben számíthatsz. Szóval, mikor lesz a nagy nap? - Szerintem ebben a dologban semmi vicces nincs! Úgyhogy, ha nem tudsz komolyan venni, akkor nem is értem miért vagy még mindig itt. Tehát, döntsd el: segítesz, vagy nem? - Persze, hogy segítek! És ígérem, jó fiú leszek… - Akkor… köszönöm. Kellan-nel pontosítottuk a terv részleteit és mivel, a holnapi nap mindkettőnk számára programmentesnek ígérkezett, mindent megszerveztünk…

7 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Ez a fejezet megint szupi volt :) Naná... mi más is lehetne, nem?:D
    Kár, hogy Destiny eltűnt, és nem maradt ott, mert amúgy Kellan úgyse láthatná úgyhogy mindegy :D
    Én a helyébe ott maradtam volna és szivattam volna Robot. Nahh mindegy vissza a fejihez.
    Amikor apukáját felhívták, akkor örülök, hogy sikerrel jártak, bár kivi leszek, hogy mi lesz, ha véletlenül kifutnak az időből, és Destinynek még nem sikerül visszatérnie a testébe.
    Most már csak arra lennék kivi, hogy hol is van az a béna angyal, akinek ezt az egészet köszönhetjük.
    Nahh remélhetőleg nem sokára minden kiderül, úgyhogy várom a folytatást:)

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Ha sejtettem volna ezt az időpontot, akkor megérte volna még vagy 5 percel tovább a gép elött ülni. :P De így is jó. :D
    Remek kis feji lett megint. Az hogy Kellan belement nem lepődtem meg, csak azon, hogy ilyen könnyen. Azt hittem kér vmi bútormozgatást, vagy vmit Dess-től, ha már látni ugye nem látja. Az apával való beszélgetés se lehetett könnyű, de a szinészi tehetség mindig segít. :D
    Nagyon várom a szöktetős fejit, kíváncsi vagyok mit találtak ki. :D

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Ez is tetszett, de ezzel nem mondok újat, gondolom.
    A szöktetős fejezetet én is nagyon várom, nem lehetne minden nap friss? :D:D Legalább
    lenne egy okom, hogy minden nap boldogan érjek haza a suliból..
    Nekem is érdemes lett volna kicsit tovább a gépen maradni... De legalább most gyorsan táncóra előtt el tudtam olvasni. :D
    Dess-től azért már elvártam volna, hogy jelezzen valahogy Kellan-nak, hogy ott van, de így is jó volt. Kel reakciója meglepett, igaz. :D
    Nagyon jók vagytok, puszi
    Shelby. *

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Imádtam az elejétől a végéig! Az tényleg kár, hogy Dess eltűnt, hisz Kel semmiképp nem láthatta volna meg, de van egy olyan érzésem, hogy más van az eltűnése mögött! :-)
    Kel pedig úgy reagált, ahogy arra számítottam! Tök lazán vette ezt a szellem-dolgot, mintha hétköznapi eset lenne, hogy láthatatlan lelkek kóborolnak a világban! Nagyon bírom ezt a Kellan gyereket! :D
    Kíváncsi vagyok, mit eszeltek ki Dess testének hullaházból történő megszöktetésére! És arra is, hogy hova tűnt Desstiny?
    Izgatottan várom a kövit! Amint lehet, hozzátok!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia, Nocy!
    Először is köszönjük szépen a dicséretet. Hát… ez sem rossz, de hidd el, meg van az oka, amiért Destiny eltűnt! Bár az az ötleted, hogy szívassa Robot egészen jó! ;)
    Huhh! Azt hiszem nagyon előre szaladtál. Garantálom, hogy Destiny próblémái nem oldódnak meg ilyen könnyen… xD
    Az angyalka is hamarosan fel fog tűnni. Hiányzik? :D


    Kedves Vehpotse!
    Csillu ötlete volt az időpont! xD
    Hát Kellan nem sokat gondolkodik. Mindennek egyből bele a közepébe! :D
    Akkor a következő feji a Te részed lesz… Megszöktetik Destiny-t és kiderül, hogyan tovább!



    Szia, Shelby!
    Mindig örülök, ha egy-egy fejezet elnyeri a tetszésedet! Szóval tessék csak mindig szépen leírni nekünk, hogy mit érzel a résszel kapcsolatban.
    Sajnos egyelőre biztos nem, főleg ha ilyen gyér számú kommentünk születik… Bár a Te érveid nagyon szívmelengetőek! :D
    Milyen táncra jársz??? :P
    Hát, ígérem majd kiderül miért tűnt el Destiny… ;)


    Kedves Minä!
    Nagyon örülök, hogy tetszett! Igen, de jól gondolod, mert természetesen valami más is van a háttérben! :D Majd kiderül…
    Ez a jó kifejezés: Tök laza volt és nagyon jól kezeli a dolgokat, ahogy az tőle várható! ;)
    Látom, mindenki repesik a kíváncsiságtó, mi lesz Destiny szöktetésével kapcsolatban! Minden kiderül a 8. fejezetben! :D


    Csók, puszi: Ivcsi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok Csajszik!! Végre újra itt lehetek a kommentálok között:)
    Nagyon tetszett, főleg Kellan, mindig fel tudja dobni az embert (főleg Engem:P) Egy kicsit rövidnek éreztem, de így is nagyon jóóó volt:D

    VálaszTörlés
  7. Szia Meli!
    Örülök, hogy visszatértél köreinkbe! ;) Jó újra olvasni a szavaidat... és nagyon remélem az a távoli jövőben is így marad. :D

    És természetesen annak is örülök, hogy tetszett a fejezet, ahhoz viszont nincs hozzáfűznivalóm, hogy rövid... általában ilyen hosszúságúakat írok és csakis a 2. fejezet képezett kivételt. xD

    puszi

    VálaszTörlés