Boldog Névnapot!

2011. június 6., hétfő

4. Fejezet

Sziasztok!

Igen, megint egy hétfő és ha elovassátok a fejezetet, akkor egy újabb várakozással teli hét következik! :)

A fejezetről most csak ennyit: összefonódnak a szálak... :))) Azt pedig biztosra veszem, hogy a vége miatt egy újabb "gonosz nőszemély" jelzőt könyvelhetek el magamnak. :P

puszi és jó olvasást kívánok: Ivcsi

u.i.: Köszönöm a négy kommetelőnek az aktív vélemény-nyilvánítást! :D

4. Fejezet - Robert szemszöge

Az első találkozás

Kivételesen nem volt kedvem kocsiba ülni. Sétálni akartam, ugyanúgy, mint a többi normális ember. Végigmenni egyszer úgy az utcán, hogy senki nem kezd el sikítozni, ha meglát, hogy nem villannak vakuk percenként a szemembe. Hogy egy csapat lány nem áll körém, ezzel elzárva előlem az utat.

Ahogy ezt így átgondoltam, kissé megrémültem, hogy mennyi minden keresztül húzhatja a számításaimat. De olyan szép idő van ma reggel, egyszerűen nem tudtam ellenállni a simogató napsugaraknak. Felkaptam a fogason lévő pulcsimat, a mobilomat a zsebembe csúsztattam, a pénztárcámmal együtt. Ma még liftezni sem volt kedvem, gyorsan lefutottam a lépcsőn. Meglepődtem azon, hogy még csak el sem fáradtam, hiszen nagyon rég látogattam meg a konditermet.

Felhúztam a csuklyám, majd mosolyogva léptem ki az ajtón. Vettem egy mély levegőt, feltettem a napszemüvegem és egy kisgyerek izgalmával, mint aki most csinál először valamit, elindultam… Nem siettem, így meg tudtam figyelni az embereket.

Legnagyobb meglepetésemre, senkinek sem tűntem fel. Mindenki saját magával volt elfoglalva. Az egyik telefonált, a másik a kávéját iszogatta, a többiek pedig rohantak, hogy elérjék a buszt, vagy a metrót. A reggelizők tömve voltak. Jó, hogy nem verekednek össze az elsőbbségen - gondoltam magamban, megmosolyogva a feltételezésemet. Egyszóval mindenki el volt foglalva a maga kis életével és senki sem tulajdonított nagy figyelmet annak, hogy éppen ki megy el mellette. A legtöbben rohantak valahová vagy morcosan, vagy vidáman.

Tovább sétáltam, mikor hirtelen nekem jött valaki. Azt hittem, mindjárt vége az eddigi idilli pillanatnak, mert a lány tudni fogja, ki vagyok és a többiek figyelmét is rám terelni majd. De nem ez történt…

- Nagyon sajnálom! Fogalmam sincs, mi történt. Nem néztem a lábam elé - kezdett mentegetőzni, majd leguggolt.

Követtem a tekintettemmel, és csak most vettem észre, hogy az összes cucca a földön hever. Én is leguggoltam, majd a járdán heverő papírokat kezdtem egy kupacba pakolni. Akaratlanul is beleolvastam.

- Köszönöm - mondta hálásan, mikor a kezébe adtam.

- Nagyon szívesen. És nehogy hibásnak érezd magad. Előfordul - néztem a szemébe, mire ő gyorsan elvette rólam a tekintetét. - Megkérdezhetem, hogy miért van nálad ez a sok színházi irat? Hová készülsz?

- A Music Center egyik darabjában vagyok táncos. És ezt a sok mindent tegnap át kellett olvasnom, most pedig visszavinnem. De már így is elkéstem… - hadarta.

Gyorsan visszapörgettem az emlékeimet arra a napra, mikor a táncosok válogatója volt, de ez a lány nem volt ismerős. Ugyanakkor biztos voltam benne, hogy láttam már őt valahol.

- Én is a színházba megyek. Esetleg veled tarthatnék?

Muszáj volt valamit megtudnom róla. Hogy ki ő és miért ennyire ismerős? A lány bólintott egyet, de még mielőtt elindultunk volna, átvettem tőle a papírokat. Láttam rajta, hogy kissé megleptem ezzel a mozdulattal, de végül elmosolyodott. Teljesen elfelejtkeztem a külvilágról. Csak ő volt és én. Megfigyeltem minden apró részletet rajta. A hosszú, barna haját, a kék szemeit, a kezeit… Egyszóval le sem tudtam róla venni a tekintetem.

Hihetetlenül hamar értünk a bejárat elé. Olyan volt, mintha csak pár percet töltöttünk volna együtt, pedig jóval hosszabb időt vett igénybe az út, a színházig. Automatikusan nyitottam ki előtte az ajtót, anélkül, hogy tisztába lennék a mozdulatommal. Teljesen elmerültem a gondolataimban: Mit találjak ki, hogy még egy kis időt vele tölthessek? – folyamatosan ezen kattogtam, tökéletesen kizárva a külvilágot…

- Elnézést! – férkőzött a tudatomba a lány hangja. – Most már odaadhatod a papírokat.

- Ja, persze – nyújtottam felé. – Bocsi.

- Amúgy a nevem Destiny. Destiny Evans.

Olyan édesen mosolygott, hogy még a nevemet is elfelejtettem. Egy szó sem jött ki a torkomon.

- És Te? Elárulod, hogy hívnak?

- Robert… Pattinson – válaszoltam, kissé tagoltan.

- Nagyon örülök – vette kezébe az irányítást és kezet rázott velem. – Viszlát… később.

Hosszan néztem utána, egészen addig, míg be nem záródott mögötte a lift ajtaja. Teljesen megbabonázott, elvette az eszem. Destiny. Honnan ilyen ismerős ez a név? – tűnődtem el. A kórház! Ő feküdt abban a kórteremben, ahol néhány napja felébredtem. Ő az a lány… Kellett pár perc, hogy magamhoz térjek, aztán én is elindultam az első szintre, hogy nekikezdjünk a próbának…

Egész nap csak Destinyre tudtam gondolni. Használhatatlan voltam, így az énekpróbák mind fuccsot mondtak. Képtelen voltam koncentrálni nemhogy a dalra, még a duett partneremre sem. A rendező leállított minket, majd egy kis dorgálás után hazaküldött, hogy holnap reggel kipihenve és újult erővel jelenjek meg. Ám nekem eszem ágában sem volt hazamenni!

Gyorsan lesiettem a recepcióra, hogy megtudjam, melyik teremben zajlanak a táncpróbák.

- A harmadik emeleti színházteremben – érkezett a válasz és én egyből megcéloztam a liftet.

Türelmetlenül léptem be a terembe, ahol épp az első felvonásban elsőként felcsendülő zenére gyakorolták a koreográfiát. Destinyt egyből kiszúrtam. Csendben foglaltam helyet az utolsó sorok egyikében, miközben a tekintetem le sem vettem a színpadon táncoló lányról. Fogalmam sincs meddig ültem ott, az idő valami teljesen lényegtelen fogalommá vált számomra…

- Te mit csinálsz itt? – hallottam meg egy ismerős hangot. Felnéztem és Destiny állt előttem.

- Óh… én csak… vége lett a mi próbánknak, és gondoltam megnézlek… téged.

- Értem. És, hogy tetszett? – mosolygott rám, majd leült a mellettem lévő székre.

- Fantasztikus. A zene, a tánc, minden.

- Köszönjük – nevetett fel.

Őszintén irigyeltem, hogy ilyen könnyen és felszabadultan képes beszélgetni, hogy ennyire élvezi azt, amit csinál. Elképzelésem sem volt, én miért vagyok ennyire feszült, ha ő a közelemben van.

- Baj van? – kérdezte és a vállamra helyezte a kezét.

Lassan megráztam a fejem. Ez a kedvesség, ez a törődés… elképesztett. Legutóbb anyu bánt így velem. De mióta Los Angelesbe költöztem, még nem találtam olyan személyt, aki barátnál közelebb került volna hozzám. Persze ott volt Kellan és Ashley, de mivel nekik is megvolt a saját kis életük, nem sokat tudtunk találkozni… főleg nem az utóbbi időben.

Destiny hirtelen felállt mellőlem. Kíváncsian emeltem rá a tekintetem.

- Mennem kell – válaszolt a fel nem tett kérdésre. – Késő van.

- Találkozunk még? – csúszott ki a számon.

- Biztos vagyok benne – somolygott, majd hátat fordított és elsétált a kijárat irányába.

8 megjegyzés:

  1. Szia

    Negyon tetszet! :) Nem is volt olyan vészes a vége. :D Sejtettem, hogy Rob lesz az idegen, és örülök, hogy igazam volt.
    Nagyon várom a kövit!!!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tetszett a fejezet meg a leírások az emberekről. Persze, mint úgy általában most is jó fejezet volt. A problémám ismerős mindenki számára: rövid volt, olvastam volna tovább.
    Semmi egyéb dolgot nem tudok mondani. Ezentúl azt hiszem, csak jót fogok írni, mert ahogy olvastam nem tetszett, hogy kukacoskodtam, csak épp, én olyan személy vagyok, aki ha valamit észrevesz, akkor azt leírja. Viszont ezeken az általában építő jellegű véleményeken kívül lassan már nem tudok újat mondani. Mindent leírtam már korábban, és úgy gondolom, hogy Te is tudatában vagy azzal, hogy jó az, amit csinálsz. Én nem megbántani szerettem volna vele senkit, és nem azért írom, mert gonosz vagyok, vagy hogy röhögjetek rajta. Sajnálom, ilyen vagyok, úgy érzem, soha egyetlen bántó szóval sem illettem a történetet, de mindegy. Nem fogok vitát szítani, nem azért írok. Csak szerettem volna, hogy tudd, nem bántani akartalak vele, még akkor sem, ha ezt így az előző fejezetben nem írtam le. Azt hittem, ennyit szabad azok után, hogy végigkövettem az első részt, meg most is itt vagyok.
    De mondom, semmi gond, ezentúl csak a jó dolgokra fogok koncentrálódni. Viszont mivel utálom a jó volt, folytasd típusú véleményeket, azért előfordulhat, hogy kevesebbszer jelenek meg. Ez nem azt fogja jelenteni, hogy nem vagyok itt, csak azt, hogy nincs mit mondanom, mert ezelőtt már milliószor leírtam.
    Továbbra is sok ihletet kívánok Neked, és kitartást. Ha folytatás lesz, jövök.

    xoxo, Nocy

    VálaszTörlés
  3. Szia Vehpotse!

    Örülök, hogy tetszett és most úgy láttam nincs kivetnivaló a mai fejezetben! ;) Mármint pozitív értelemben, legfőképp! :D
    Igen, úgyhogy ehhez gratulálok is, de azt kell mondjam, hogy erre számítani lehetett. Ha már nem volt nyerő az ötlet, hogy mindent elfelejtenek, akkor legalább valahogy jöjjenek össze... Nem igaz??? :D

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  4. Drága Nocym! ;)

    Sajnálom! Csak ennyit tudok mondni...
    Bár azt írod, hogy nem vagy megbántva, a kommented hangvétele mégis ezt sugallja felém.

    Mondtam, hogy senkit nem kényszerítek a komi írására, de nagyon fájna nekem, ha pont Téged veszítenélek el. :( Lehet, hogy nagyon sablonosan hangzik, de akkor is így van! ;)

    Én azt is szeretem látni (írásban is), hogy csak egyszerűen tetszett, bár az tény hogy ezekre a komikra én is csak szűkszavúan tudok válaszolni...

    A "bókokat" és a kívánságokat nagyon szépen köszönöm és én azért még erősen reménykedem benne, hogy nem kell Téged és az építő jellegű kritikáidat sem mellőznöm egyik héten sem! ;D
    Hidd el, hiányoznál! Nekem biztos...

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Két következtetést vontam le:

    1. Jobb, ha befogom a pofám, és nem írok másról csak a fejezetről, maximum.
    2. Sikerült megbántanom akaratom ellenére is téged Nocy. Úgyhogy elnézésedet kérem!

    Nem is tudom, mit gondoltam, mikor leírtam azokat a sorokat... Semmi jogom megmondani, hogy mit csinálj és mit ne, bár nem is állt szándékomban. Ha tényleg bántó hangvételűre sikeredett és ennyire a szívedre vetted, akkor tényleg sajnálom!
    Azt pedig végképp nem akartam elérni, hogy ne írj rendszeresen. Ivettnek minden vélemény számít.
    Ha tudod vedd úgy, hogy nem is írtam meg azt az üzenetet és írj le mindent, ami az adott fejezettel kapcsolatban az eszedbe jut! (Kérlek)

    Ami a fejezetet illeti, ügyes vagy Ivum! Tetszett, de most nem várj kisregényt tőlem, egyszerűen nem megy...
    És neked is bocs, tudod, hogy nem ezt akartam. Legalábbis remélem...

    Majd... majd jelentkezem. Bár valószínűleg csak e-mailben, a további félreértések elkerülése érdekében.
    Mégegyszer bocsi csajok.

    Puszi, Csillud

    VálaszTörlés
  6. Csillum!

    Hát ez remek, meg kell mondjam. Már Téged is elveszítelek... Bár azt mondtam, hogy nem számít a komik száma, azért ez mégiscsak fáj nekem... :( Már ha ez valakinek is számít, hiszen mégiscsak az én sztorim, az én blogom...

    De azért örülök, hogy tetszett. Úgy látszik, ha az egyik oldalon összejön valami, akkor a másik oldalon tönkremegy valami.

    És ez most mindenkinek: Nekem is elkéne gondolkodnom... ?

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  7. NE idegesíts fel még jobban, kérlek!! Nem veszítesz el!!!!
    Tudom jól, hogy szarul esik, ha hétfőn felraksz egy fejezetet és csütörtökön nincs még komment, de ez nem azt jelenti, hogy valamit nem jól csinálsz! Mondtam már sokszor, legyen önbizalmad! :)

    Nem, nem kell elgondolkodnod semmin!

    Ezt az egész dolgot egy ügyes mozdulattal törlöd a kis agyacskádból és írsz nekem egy szupi 24. fejezetet a héten :P cserébe én megígérem, hogy írok neked minden frissnél komit, ha szeretnéd. ÉS egy árva rossz szót nem szólok senkire. Olyan leszek, mint egy kisangyal, ígérem! :)

    Tudod: " NE add fel kérlek, még ne..." XD szinte hallom, ahogy Kata énekli :P majd holnap megkérem, hogy adja elő neked :D

    De elég is belőlem ennyi erre a hétre. Még egyszer bocsi mindenkinek.

    Hétfőn jövök! :) (remélem megnyugodtál)

    xoxo

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon aranyos fejezet lett, imádtam! :D
    Tudtam, h Rob lesz az "idegen" srác és nem kellett csalódnom! :)
    már nagyon várom a kövit!!
    Puszi
    Minä

    VálaszTörlés