Boldog Névnapot!

2011. június 13., hétfő

5. Fejezet

Sziasztok!


Komolyan mondom, kicsit nehezen esett le nekem, hogy hétfő van. :) Még szerencse, hogy eszembe jutott, mert lehet, hogy fejezet nélkül maradtatok volna... :P
Oké, nem is szaporítanám itt a szót, inkább jöjjön pár gondolat a fejezetről, ami szám szerint már az 5. :D
Valaki újra a képbe kerül és nem is megy messzire... Destiny pedig megmutatja neketek egy másik oldalát is, amit Robert a későbbiekben ki is használ... Nem tudom,mennyire leszek gonosz nőszemély, ezt döntsétek el Ti! ;))) De tudjátok: minél több komi, annál hamarabb jönnek a fejezetek! ;)


Csók, puszi és jó olvasgatást: Ivcsi



5. Fejezet – Destiny szemszöge

Testvérek

Már egy jó ideje ültem a kávézóban. Vártam. De nem bántam. Legalább volt időm gondolkodni.

Visszaemlékeztem arra a szép, világoskék szempárra, ami azonnal rabul ejtett. Arra a lágy hangra, ami megszólított és azokra a rejtélyes, ki nem mondott gondolatokra, amiket akkor fedeztem fel Robert arcán, mikor megmondtam a nevem. A kissé zavart tekintetre, az összeszedetlen mondatokra…

Úgy érzem, mintha már ismerném, holott pontosan tudom, hogy ma láttam őt először… de nagyon remélem, hogy nem utoljára.

A gondolataimból a mellém lépő pincér zökkentett ki.
- Hozhatok valamit?
- Igen, egy gyümölcsteát kérnék – pillantottam bele az itallapba. – Köszönöm.

Észre sem vettem, hogy milyen gyorsan múlik az idő.

- Csak nem rám vársz? – hallottam, egy nagyon ismerős hangot.
Felnéztem az asztal mellett álló férfira. Egy perc sem telt bele és én már a nyakában csüngtem.
- Hiányoztál… - súgtam a fülébe, még mindig a nyakát szorítva.
- Te is nekem – tolt el finoman, majd egy puszit nyomott az arcomra.
Én visszaültem a helyemre, Chace pedig velem szemben foglalt helyet. Rögtön belekezdett a faggatásomba, csak annyi szünetet engedett nekem, amíg rendelt magának egy kávét.

- Mesélj! Akkor miért is vagy itt pontosan? – nézett újra rám, miután összecsukta az itallapot.
- Tanulni jöttem – mosolyogtam rá. Kicsit furcsán éreztem magam, de csakis pozitív értelemben, hogy a három évvel ezelőtt nem látott bátyámmal ülök egy asztalnál és beszélgetünk egymással. – A Kaliforniai Állami Egyetem Színház és Tánc karára fogok járni.
- Szóval legyőzted a félelmeidet és aput?
- Aput nem kellett, a lámpalázam pedig még mindig gyötör, de megpróbálom leküzdeni. Viszont most már mesélhetnél Te is valamit! Milyen itt Los Angelesben az élet?

Chace mosolya láthatóan szélesebb lett, amint neki szegeztem a kérdést.
- Ami azt illeti, elképesztően boldog vagyok! Azt hiszem megtaláltam azt a lányt, aki mellett le szeretném élni az egész életemet.
- Huhh… Ez nagyon komolyan hangzik – mosolyodtam el én is.
- Az is. Szeretem őt és az elmúlt egy évben ő is tökéletesen bizonyította, hogy hasonló érzéseket táplál irántam.

A bátyám teljes odaadással beszélt Ashleyről – mint megtudtam, így hívják. Őszintén szólva, még így látatlanban is megkedveltem és már nagyon várom, hogy megismerhessem.

- Sétálunk egyet? – kérdezte, majd megitta az utolsó korty kávéját.
- Miért ne? – mosolyogtam és már nyúltam is a kabátomért.
Kint gyönyörű idő volt. Forró, nyári délután. Ráadásul mindezt a bátyám társaságában élhettem át…
- Dess, min gondolkozol? – fordított maga felé. Én épp a park tavában úszkáló kacsákra fókuszáltam. Kissé váratlanul ért a kérdés és a mozdulat is.
- Semmin – ráztam meg a fejem, nyomatékosítva a kijelentésemet.
- Gyere, beszélgessünk egy kicsit – kezdett el húzni, egy közelben lévő padhoz.

Ami azt illeti, volt egy tippem, hogy mit szeretne kitárgyalni velem, és én ezt egyáltalán nem bánom. Legalább válaszokat kapok…
- Sajnálom, – kezdett bele – sajnálom, hogy egyedül hagytalak. Te jelented számomra a családot, de én 3 évvel ezelőtt megszakítottam veled minden kapcsolatot. Hiba volt, tudom – nézett mélyen a szemembe, nekem pedig kisebb nehézséget okozott, hogy visszanyeljem a könnyeimet.
- Szükségem lett volna rád. Tudtad, mégis elmentél!
Eddig bírtam. Éreztem, ahogy a könnyeim végigfolynak az arcomon. Gyorsan a szememhez nyúltam, hogy letöröljem őket, ám Chace elkapta a csuklóm és magához húzott. A sírásom egyre hisztérikusabbá vált. Most adtam ki magamból mindazt, amit eddig mélyen elfojtottam.
Chace nem szólt egy szót sem. Hagyta, hogy magamtól nyugodjak meg.
- Miért? – suttogtam a vállába, még mindig a könnyeimmel küszködve.
- Apu.
- Nem! – kiáltottam. – Nem, Chace! Te is pontosan tudod, hogy ennek semmi köze apuhoz – húzódtam el tőle, ám ő továbbra is fogva tartott a kezeivel.
- Anyu halála után úgy éreztem, nincs ott semmi keresnivalóm. Főleg az apánk miatt. Tudom, hogy nehéz megértened, de mi sosem voltunk jóban. Új életet akartam kezdeni, de téged hatalmas hiba volt ebből kihagyni.
- Sajnálom – kezdtem most én. – Nem akartam ennyire durva lenni – öleltem újra át a nyakát, ő pedig a hátamat simogatta.
- Kezdjük újra, jó? Bepótolunk mindent, ami kimaradt ebből a három évből!
- Szeretlek – mondtam beleegyezésként, majd egy puszit nyomtam az arcára.

Hazafelé végig a bátyám és köztem folyó beszélgetést pörgettem le magamban újra és újra. Olyan jó volt látni és hallani is őt…
Mindketten megszenvedtük a távollétet, de bíztam benne, hogy ez mától teljesen meg fog változni. Szükségem van rá, és nemcsak most, hogy eligazodjak a nagyvárosban, de abban is, hogy megtaláljam az életben kiszabott utamat.

Reggel újult erővel indultam el a színházba. A nap ragyogóan sütött és én is ragyogtam. Nem voltam szerelmes, mégis, mintha mindent egy rózsaszín szemüvegen keresztül láttam volna…

A próbák gyorsan zajlottak le, ám még mielőtt az öltözőbe indultam volna a szememmel végigpásztáztam a nézőteret, hátha ma is ott ül Robert. De ma nem volt ott. Kissé csalódottan indultam a színpadról levezető lépcső felé. Útközben – főként a figyelmetlenségemnek köszönhetően – majdnem belebotlottam a zongorába.
Elmosolyodtam. Ledobtam a földre a kezemben lévő táskát, leültem a hangszer elé, majd az ujjaimat végigfutottam a billentyűkön…

Fogalmam sincs mennyi ideig ültem ott, viszont az pontosan tudtam, hogy miért. Vártam. Legalábbis őszintén reménykedtem benne, hogy Robert még betoppanhat valamikor.

Egy kis idő elteltével már nem csak a zongorából kicsalt hangok törték meg a terem csendjét, hanem az én dúdolásom, majd énekem is.
Azonnal abbahagytam az éneklést, mikor felkapcsolódtak a reflektorok és a hátam mögött léptek zajára figyeltem fel. Megfordultam, mire a függönyök közül Robert lépett elő…
Egyenesen a szemébe néztem, amíg közvetlenül mellém nem ért.

- Mióta vagy itt? – bukott ki belőlem, de a fejemet elfordítottam Robertről.
- Pont elég ideje – somolygott.
Tökéletesen tisztában voltam vele, hogy valószínűleg az egész „előadásomnak” szem és fültanúja is volt. Éreztem, ahogy pirulni kezdek.
Leült ő is a zongoraszékre és lejátszott pár akkordot.
- Csodaszép hangod van – közölte, de közben nem nézett rám.
- Kösz – habogtam.
Még mindig nem tértem magamhoz. Bár az előbb még azt vártam, hogy itt legyen velem, de most hogy itt van a közelemben… megfagyott a levegő.

11 megjegyzés:

  1. Szia Ivcsi!

    Hát meg is fojtottalak volna, ha ma nem hozod a fejit! Nagyon hosszú és nehéz hetem lesz, kellett valami jó is ebbe a napba. :)
    Na de a fejiről: Úgy tűnt ez egy kicsit hosszabb mint szokott lenni, de ez egyáltalán nem hátrány. Sőt! Kimondottan örülök neki. Jó sok minden történt. :D Örülök, hogy már az "elején" kibékültek Chace-el, kíváncsi vok Ash mikor jön a képbe. :)
    Na meg Rob... Olvadok... Olyan aranyos... :$
    Lenne egy apróság: Dessnek miért kell kabát egy forró nyári napon?

    Izgatottan várom a folytatást!!! (ha szerdán hoznád... kimondhatatlanul örülnék neki /akkor államvizsgázom :S/)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát igen... ez a nyár kissé összezavart. De még szerencse, hogy eszembe jutottatok! ;)))

    Sok sikert kívánok és ha 5-ös lesz az államvizsgád (egy kérdés: miből???), akkor lesz számodra egy meglepetésem! És természetesen nagyon, nagyon szorítok Neked!

    Hát igen, azt hiszem beindult a történet és úgy veszem észre, ezt Te is észre vetted! :P
    Igen... igen... Robertet egy nagyon-nagyon romantikus fiúnak ismerhetitek meg a továbbiakban is. Én is imádom! <3 (Mármint az én karakteremben - csak, hogy félreértés ne essék...)

    A kabátot illetően: én csak egy ilyen kis farmerkabátra vagy egy falatnyi dzsekire gondoltam, de így, hogy ezek után megnéztem, nekem is egy kicsit furcsa volt... :))) Majd valamit kezdek a dologgal. Köszönöm, hogy szóltál! ;)

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Tudom elég rég óta nem írtam, amit nagyon sajnálok:(
    Fejezetről-fejezetre fejlődsz. Hihetetlenül jól írsz. Választékos szókincsed van, ami nagyon ritka és irigylésre méltó. Nem csoda hogy humánra mentél:D öröm olvasni a sorokat.
    Kíváncsian várom milyen fordulatokkal tarkítod a cselekményt. Nagyon tetszik.
    A blog is nagyon jóó:) Tetszik a design:D
    Most kicsit zavarba vagyok, mert nem tudom mit írhatnék. Nagyon rossz hogy már nem olyan a kapcsolatunk mint 9.-ben. Olyan jó vissza emlékezni rá. Ha az időt vissza forgathatnám, megtenném. Ti amo :D molto tanto bacio

    VálaszTörlés
  4. Szia Melinda!

    Hát igen... én is nagyon sajnálom, de valami megváltozott és erről lehet, hogy én tehetek egy kicsit jobban. De sajnos nem tudok változtatni, és ahogy észrevettem Te sem... :) Ezt nem bántásként, szerintem így van.

    Ami a fejezetet illeti: Köszönöm a dícséretet. Én is érzem, hogy fejlődtem, de mindig jól esik a bíztatás és a támogatás. :D
    Én is úgy érzem, hogy jó választás volt az iskola is és a humán tagozat is. Kíváncsi leszek milyen változások állnak be szeptemberre... :)

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)

    Hát azért az még jobb, ha csak azt feljted el, hogy hétfő van, na de azt hogy szünet?? :D tudom, gáz vagyok :P ennek is az a hülye föci előrehozott az oka :)

    De a lényegre térve: VÉÉÉÉÉÉÉGRE!!!! :) Már úgy hiányzott Chace drága <3
    Annyira jó volt, hogy most szinte egész fejezeten keresztül jelen volt :D olyan kis szerethetni való a karaktere :P (persze, másikat nem hagytam volna írni XD )
    Örülök, hogy sikerült tisztázniuk mindent. Az hogy a három évet pótolniuk kell, azt jelenti, hogy most sok-sok-sok Chacere számíthatok, ugye? *.* :P
    Ha már Chace-nél tartok, bejövős a képe :P valahogy sikerült összeválogatnod a közös kedvenceket :D

    Rob meg... Rob :D miért van olyan érzésem, hogy ezt jól megjegyzi magának??

    persze, hogy csak a karaktert szereted, mert Hamika a favorit, mi? Tudom ám én :P

    Vehpotse, ügyesen szerdán, mi szorítunk majd! ;)

    Ivu drága, most nézd meg, hétfő este van és ez ma már a harmadik komi. Máskor szerdáig nincs ennyi. Khm, khm, apró célzás, mit kell csinálnod szerdán XD ha már én vagyok a második aki erre kér :) szánj meg minket, légy oly kedves *.*

    Siess azzal a frissel!

    Puszi ;)

    VálaszTörlés
  6. Drága Csillum! :)

    Örülök, hogy örülsz! :D Tudom, hogy már hiányzott, de amikor nálam nincs, akkor van náld! :P (Igen, ez volt a reklám helye: www.szerelmemlapjai.blogspot.com)

    Értem az apró kis célzást (most már... xD), Robbal kapcsolatban. Hát reméljük, hogy öszzejön... :) ugye? xD

    Alap, Hamika-nál és Sebi babánál nincs jobb!!! :D Robert a kanyrban nincsen. :D
    Neki tényleg csak az általam megalkotott karakterét szeretem. ;)))

    Igen, ez elég meggyőző... Ha szerdán nem is, de csütörtökön lehet, hogy vár rátok egy kis meglepi. Természetesen csak akkor vagyok hajlandó ilyen engedményeket tenni, ha látom a köszönetet is a dologban! (Igen, ez mindenkinek szólt :D)

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés
  7. Hali, megint :)

    Én is örülök, ha örülsz, ha örülök :P
    ohh, micsoda megtiszteltetés :D álmos vagy vagy csak siettél és náld lett? (tudom, Nora már megint... XD )

    Hát igen, reméljük :P még jó hogy reméljük :)

    Hát még jó, hogy nincs. És Chace?? :P

    Igen, emiatt faggatóztam, hogy mikor mész Pestre :P
    Nyugi, lesz köszönet :) részemről legalábbis :D

    xoxo :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Tetszett a fejezet, és örömmel láttam, hogy mintha hosszabb lett volna, és több eseménnyel. Örülök, hogy a tesóval mindent megbeszéltek, és legalább kicsit helyrerázódtak.
    Kíváncsi leszek rá, hogy mikor találkozik Ashleyvel is :) Bírom a csajszit, úgyhogy hajrá!
    Rob meg a próba... Hm... érdekes volt, Destiny pedig kis máker, amiért egyszerre van tehetsége a tánchoz, az énekhez és a zenéléshez.
    Várom a folytatást!

    xoxo, Nocy

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon tetszett, főleg, h Dess kibékült a bátyjával! :) Mindketten megsenyvedték azt a 3 évet és most végre mindent bepótolhatnak! Ez annyira jó!
    Rob pedig egy kis sunyi, h hallgatózott, de imádom! :D
    Kíváncsi vagyok, h szövögeted tovább a szálakat, úgyhogy minél előbb frisset!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Drága Nocym! :D

    Először is nagyon boldog vagyok, hogy viszontláthatlak a blogon. :D
    Ezt még sosem hallottam, hogy Dess "máker lenne", de valószínűleg igazad van. Én ebbe - őszintén szólva - még bele se gondoltam! :) Viszont teljes mértékben igazat kell adnom neked. :P

    Én is nagyon várom, hogy mik lesznek a reakciók és persze Téged is. :D

    pusz, Ivcsi

    VálaszTörlés
  11. Szia, Minä!

    Igen, igen. Valahogy a bátyuskának is képbe kellett kerülni és ahogy ígértem, nem is fog eltűnni egyhamar... Sőt! :D

    Úgy látszik seikerül mindenkinek a kedvében járnom, viszont nektek jár az elismerés, hogy összehoztátok a komikat! :D Én pedig nem vagyon egy gonosz nőszemély és így meg is hoztam a frisst! :D

    Abban biztos lehetsz, hogy még közel sem goboztuk ki a szálakat... :D
    na, puszi: Ivcsi

    VálaszTörlés