Boldog Névnapot!

2010. szeptember 30., csütörtök

Összegzés... (2)

Sziasztok! Már több mint egy hónap eltelt, azóta hogy megnyitott a blog és elolvastátok a Prológust. Azóta közben elkezdődött az iskola, és Nektek ez nem feltűnő, de egyre lassabban gyarapszanak a fejezetek… De ezt egyáltalán nem azért írom, hogy valami okot szolgáltassak az aggodalomra, mivel bőven van a tarsolyunkban és garantálom, hogy decemberig nem kell nélkülöznötök a heti fejezeteket. (És remélhetőleg utána sem… :)

Na, ennyit a helyzetjelentésről, és akkor most pár szó a hírekkel, a fejezetekkel és úgy ám blokk a bloggal kapcsolatban!

  • Először is, túlléptük az 1000 főt (2010.09.30), amit ezúton is szeretnék Nektek megköszönni!
  • Másodszor, mióta legutóbb beszámoltam a történésekről, azóta 3 emberrel bővült a rendszeres olvasók tábora! Titeket szeretnélek köszönteni a blogon és remélem sok-sok kommenttel leptek meg majd minket. :)
  • A harmadik, hogy elindítottam egy szavazást és nagyon kíváncsi vagyok a blogot olvasók válaszaira, úgyhogy légy szíves: SZAVAZZ!!!
  • A negyedik dolog, pedig egy kötelesség teljesítése. Szóval, itt véget is ért az én részem és a Shelby által továbbajándékozott díjról jöjjön pár gondolat:

A díj:

Tudom, tudom... Hiszen mi is kampányolunk, de olyan szépeket írt rólunk Shelby (http://theghoststory-shelby.blogspot.com/) oldalon, hogy muszáj, vagyok ezt a díjat közzétenni!

Tehát, kaptunk egy díjat! Íme:

A szábolyok, nagyon egyszerűek:

1. Akitől kaptad, annak nevét és blogjának címét írd ki! 2. Küld tovább EGY bloggernek, akinek a történetében állandó, vagy legalábbis fel-felbukkanó személy(ek) a szellem(ek)! :)

Az a helyzet, hogy nincs olyan blog amiről tudnánk, hogy szerepel benne legalább egy szellem… tehát én most itt megszakítom a díj útját. DE! Ha valaki tud, vagy Te, vagy az, akinek van ilyen története, írj a chatbe és azonnal megy a díj, hogy rendesen útjára indíthassuk! :P Mindezek ellenére, nagyon köszönjük Shelbynek, hogy gondolt ránk! Milló puszi! (L)

xoxo, Ivcsi

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Amikor a díjat adtam, még nem tudtam a kampányról, de attól még mindent ugyanúgy gondolok. Örülök, hogy ezzel örömet okoztam nektek. :D
    A történet továbbra is nagyon jó, és remélem, hogy sikerül továbbadnotok a díjat valaki olyannak, aki tényleg megérdemli! Én ebben a részben sikerrel jártam.
    puszi, Shelby.

    VálaszTörlés
  2. Óhh, hát ez után a komment után nehéz megszólalnom... (vagyis inkább írnom)!
    Nagyon szépen köszönjük, hogy ránk gondoltál! :)
    Annak meg főként örülök, hogy ennyire szereted a szorit!!! :D

    puszi, Ivcsi

    VálaszTörlés