Boldog Névnapot!

2011. január 23., vasárnap

25. Fejezet

Sziasztok! Először is elnézést a kései időpontért, bár nem tudom mennyire várjátok a fejezetet. Ahogy én személy szerint észrevettem elég nyögve nyelősen jön össze 5 komment is vasárnapig... amit nem igazán értek, mert szerintem igazán jól ír Ivett. Egy elméletem van, talán hadilábon áltok a természet felettivel :) bár ebben sem vagyok biztos. Na mindegy. A lényeg, hogy itt a huszonötödik fejezet. Robert szemszöge ismételten. Úgyhogy már most ki is derül, hogy mi is történt azok után, hogy Rob és Hayley elhagyták a korházat. És meglátjátok, hogy mennyire tippeltetek jól az előzetest illetően. Valamint tovább borzoljuk a kedélyeket is. Az hiszem, ennyit előjáróban a fejezetről. A kommenteket továbbra is várjuk és szerintem egy szerdai frissről is szó lehet, ha ügyeskedtek és hamar összejön legalább 6-7 komment. Ez igazán nem rajtunk múlik... Kellemes olvasást! Ajánlott zene:Maroon 5 - Misery Puszi, Csillu 25. Fejezet - Robert szemszöge Egy hosszúra nyúlt éjszaka A kocsiban eltöltött idő, egyszerűen kínszenvedés volt számomra. Hayley folyamatosan beszélt, és nekem komoly erőfeszítésbe került, hogy rá figyeljek. Valahogy - már az első pillanattól kezdve - nem volt szimpatikus ez a lány, és ez az érzés, az idő múlásával egyre csak romlott. Az, amiket mondott, és ahogy mondta egyáltalán nem szerzett nálam egyetlen jó pontot sem… Leállítottam a motort, majd kiszállva az autóból udvariasan kinyitottam a Hayley felőli oldal ajtaját. - Köszönöm. - mondta, majd egyből a mögöttem lévő épületre helyezte át a tekintetét. Meg sem várva a reakciómat, elindult a bejárat felé. - Nagyon szívesen. - motyogtam magam elé, és egy határozott mozdulattal becsaptam az ajtót. Semmi kedvem nem volt ehhez a "bulihoz", ennek ellenére pontosan tudtam, hogy csak így van egy csöppnyi esélyem arra, hogy megmentsem Destiny-t. Azt szeretném, ha újra velem lenne, mindegy milyen áron… Ha ehhez éppen Hayley-re van szükségem, akkor végigcsinálom! Az elmélkedésemet befejezve, követtem Hayley-t. Bár még sosem jártam itt, biztos voltam benne, hogy nem lesz egyszerű a bejutás. A Los angelesi szórakozóhelyek nagy többségében csak jóval 9 óra után indul meg az élet. Ez számunkra, ebben a pillanatban nem jelentett akadályt, mivel az órám fél tízet mutatott. És ellenben a feltételezésemmel a bejutás sem volt nehéz, hála a személyemnek. Így pár perc elteltével, már a kerthelység egyik asztalánál ültünk, és megrendeltük az italainkat. - Szóval, - kezdte Hayley, miután belekortyolt a koktéljába - hogyan ismerted meg a drága Destiny-t? - Egy musicalválogatáson. - adtam meg a rövid, tömör választ. Hayley csendben várta, hogy folytassam, ám én úgy gondoltam: nincs több mondanivalóm a témával kapcsolatban… ám őt közel sem elégítette ki a válaszom. Tisztán kihallatszott Hayley beszédjéből, kérdéseiből, hogy valamiért nagyon nem kedveli az unokahúgát. Csakhogy nem értettem, mit tehetett Destiny, ami miatt ennyire utálja őt! Fájt azt hallani, hogy valaki nem szereti. Számomra egyszerűen elképzelhetetlen volt egy olyan rokoni kapcsolat, ami a gyűlöletről szól… Márpedig itt ez kapta a főszerepet. - És a balesete, hogy történt? - Chace nem mesélte? - kérdeztem vissza. Nem akartam ismét felidézni azt az estét! Ennek ellenére, egy-egy kép felvillant arról az éjjelről… A gondolataim elterelésére, gyorsan lehúztam az utolsó korty wiskyt, majd megpróbáltam teljes mértékben Hayley-re koncentrálni. - Nem szeretnék erről beszélni! - közöltem közömbösen, majd a szomszédos asztalnál álló pincérhez fordulva, rendeltem még egy pohárral. - Miért? - kérdezte Hayley. - Mert nem, és kész. Nekem erre még nehéz visszagondolnom. Mit szólnál, ha valami más témát boncolgatnánk? Mondjuk, beszélhetnél egy kicsit magadról. Nem kellett sokat várnom, Hayley pár perc múlva nagy gesztusok közepette kezdett beszélni: - New Haven-ben nőttem fel és még most is ott lakom. Destiny miatt jöttem Los Angelesbe… A szavai összefolytak és az idő előrehaladtával egyre többször és többször kalandoztam el. Csupán néhány momentum, vagy szó ragadta meg a figyelmemet Hayley monológjából. Ő most éppen egy hotelben vett ki szobát… Otthon a szüleivel lakik, és régen nagyon jó volt a kapcsolata az unokatestvéreivel… - És most? - vágtam közbe, amint felfogtam a szavait. - Úgy értem, most mi a helyzet Chace, Destiny és Te közted? Hosszú és kínos percek következtek. Ám ez nekem nem telt tehetetlenül. Most már biztosan tudtam, hogy itt van a magyarázat mi vezetett Destiny és Hayley megromlott kapcsolatához. De a válasz csak nem érkezett meg. Hayley a következő percekben szótlanul ült szemben velem és bele- belekortyolt az italába, hogy valamivel látszólag lefoglalja magát. Én is lehúztam a maradék wiskyt, majd újra Hayley-re szegeztem a tekintetem. - Ugye nem mondtam semmi rosszat? - adtam az ártatlant. - Nem, dehogy. - Innál valami erősebbet? - ajánlottam fel, mert egyértelmű volt, hogy sikerült a lényegre tapintanom. - Azt hiszem, az jó lenne. Összekoccintottuk a poharainkat, majd egyből lehúztuk… Ezek után nem volt megállás. Az italok, és az üres poharak, egyre csak gyarapodtak az asztalon. Az utolsó emlékem, hogy elmegyünk a klubból, aztán teljes sötétség… Még mielőtt kinyitottam volna a szemem, a fejfájás elviselhetetlenül hasított belém. Lassan kezdtem megszokni az éles fényt. Amint tudatosult bennem, hogy nem a saját szobámba és nem is az ágyamban fekszem, gyorsan felültem és alaposabban körbenéztem. Egyáltalán nem volt ismerős a hely, arról meg fogalmam sem volt, hogy kerültem ide! Kikászálódtam az ágyból, de ugyanabban a pillanatban visszabújtam a takaró alá. Csak a bokszer-alsóm volt rajtam… Kétségbeesetten kutattam valami kézzel fogható emlék után, ám a tegnap éjszakát teljes sötétség fedte. Mindössze annyit tudtam, hogy nem voltam egyedül! Ott volt velem… Hayley. Ebben a pillanatban az ajtó kinyílt és Hayley lépet be a szobába, egy széles mosollyal az arcán. Egyetlen perc sem telt bele, de több kérdést is megfogalmaztam magamban az estét illetően. - Jó reggelt! - köszönt, és leült mellém az ágyra. Rögtön arrébb húzódtam. - Mi az, csak nem félsz tőlem? - incselkedett tovább. - Tegnap még nem zavart a közeledésem… - Mi?! - vágtam közbe, és a hangom két oktávval feljebb csúszott. - Mi az, talán nem rémlik az éjszaka? - kérdezte, és a kezét a mellkasomra téve, simogatni kezdett. A csuklója után kapva, megállítottam a mozdulatban. Eltoltam magamtól a kezét és lemásztam az ágyról. Gyorsan felvettem a földön heverő nadrágomat, majd az ingemet, miközben a gondolataim nem hagytak nyugodni… Fogalmam sem volt, mi történt az előző éjjel, de a fantáziám egyből beindult… Volt egy halvány sejtésem, mire akart kilyukadni Hayley! - Ugye nem? Mond, hogy nem történt meg! Les Deux

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok

    Nekem tetszet, bár pont a lagjobban bökdöső kérdésre nem kaptam választ. :( Nagyon jól jönne egy szerdai friss. Kíváncsi vagyok, hogy hogy végződik a nap.
    Nagyon-nagyon várom a kövit.

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez a kérdés fogalmazódott meg a fejemben ...Ugye nem?!
    Tetszett a fejezet bár szeretnék egy kicsit többet megtudni Hayleyről!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Megint érdekes fejezet volt, és sajnálom, hogy ilyen lassan jönnek a kommentek, de ha csak abból indulok ki, hogy nekem mennyi dolgom tud lenni, hát előfordulnak az ilyenek, úgyhogy fel a fejjel :)
    A fejezetről annyit, hogy gyors volt, Hayleyről nem sok újdonságot tudtunk meg, csak talán annyit, hogy semmire sincs tisztelettel, Rob meg hát megmutatta, hogy pasiból van.
    Hogy ezek után mi lesz a válasz, hát van rá tippem, de majd a kövi fejezetből úgyis kiderül, úgyhogy hajrá, én várni fogom!

    Puszi: Nocy

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Naaa neee!!!!!! Ugye nem történt meg? Hayley biztos csak azt azt a látszatot akarja kelteni, tuti hogy nem történt meg, csak Hayley mindent elkövet annak érdekében hogy Destiny boldogtalan legyen, hogy Robert ott hagyja. Ez egy csel szerintem, de ez az én véleményem. Remélem hamar lesz friss, mert kíváncsi vagyok hogy mi lesz majd!!!!!
    Az előzetes is nagyon rosszat sejtet.
    Remélem hamar hozzátok a frisst. puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Vehpotse!
    Örülök, hogy tetszett és arra, hogy nem kaptál választ, csak egyet mondhatok: gonosz nőszemélyként, imádom függőben hagyni a dolgokat! :)
    Azt remélem is, hogy nagyon kíváncsi vagy már, de az nem olyan biztos, hogy egyből választ is fogsz kapni! :P


    Kedves Névtelen!
    Ne izgulj, Hayley most nem fog eltűnni hirtelen. Szépen mindenkinek be fog mutatkozni! :D
    A kérdésre a választ, én nem árulhatom el, csak majd a fejezetek! :)


    Kedves, Nocy!
    Én ezt már teljes mértékben meg tudom érteni. Aki ír, az ír, aki nem az nem. Mint már mondtam, nem a közönségnek, magadnak írsz. Ha megengeded erre hoznék is egy példát… Amikor befejeztem a Szerelem a végzetem epilógusát, azt mondtam Csillunak, hogy most kérek egy fél éve szünete, mert lassan itt az érettségi, és szeretnék teljes gőzzel a tanulásra figyelni. (És nem vagyok stréber! :D) Szerinted, meddig bírtam?! Novemberben mondtam ezt és január elején már újabb ötletekkel voltam tele, és írogatni kezdte, újra… Szóval én ezt az egészet élvezem, és az csak plusz, ha valaki el is mondja nekem a véleményét. :)
    De akkor visszatérve a kommentedre, Téged is megnyugtatlak, Hayley még sok fontos szerephez fog jutni! :) Azért Robot nem kell már rögtön leírni… De én nem mondtam semmit! :P
    Kíváncsi lennék a tippedre, hogy bejött e vagy tévedtél, annak a fejinek a komijában, ahol majd megkapjuk a választ! :D


    Szia, Meli!
    Erre még neked se válaszolhatok, majd válaszol a fejezet! :)
    Lehet, hogy pont a te véleményed áll legközelebb a valósághoz, de majd kiderül. :)
    Vasárnap biztos, hogy hozok egy új részt, majd kiderül az mit tartogat! :P
    Előzetesből úgy látszik profik vagyunk! Szép volt Csilla! :D

    Sziasztok, Ivett

    VálaszTörlés