Boldog Névnapot!

2010. december 26., vasárnap

20.Fejezet

Sziasztok! Remélem a karácsonyi teendők - mely alatt a süti evést a tévé nézést, családdal való beszélgetést értek a leginkább - közben sem hanyagoltok minket. Amint időm engedte hoztam is neketek a következő fejezetet. Cserébe csak annyit kérnék, hogy ha már elolvastátok tényleg nem sokat csak egy pár sort írjatok, hogy mégis tudjuk hányadán állunk. A kritikának legyen az pozítív vagy negatív egyaránt örülünk. A mai részben Dess ráébred Rob hiányára. Igen, ha valamit vagy jelen esetben valakit elveszítünk akkor jövünk csak rá igazán, hogy mit is jelentett a számunkra, mennyire volt fontos az életünkben. Pláne ha ez az egész önnön hibánkból történik... Aztán arra is ráeszmél, hogy a nyaklánc bizony Chacenél maradt, és mondanom se kell jönnek az újabb bonyodalmak. Azt hiszem, nem is részletezem tovább :) Beszéljen helyettem a fejezet! Kellemes olvasást és ne feledjétek a kommenteitekre számítunk! Zárójeles megjegyzés: a tördelés miatt elnézést kérünk ismételten. A fejezet cím és a fejezetet sem tudjuk távolabb vinni. A blogger úgy látszik önállósította magát ilyen szempontból. Úgyhogy nagyon érik egy sablon csere ( amint Ivunak is és nekem is lesz időnk és végre tudunk egyeztetni) s remélhetőleg ez a probléma megoldódik. Addig pedig sajnos így kell elfogadnotok. Kellemes olvasást!

Az ajánlott szám: Leona Lewis - Bleeding love

„Megpróbálni elfelejteni valakit, akit szeretsz, olyan, mintha megpróbálnál emlékezni valakire, akit soha nem ismertél…”

20. Fejezet - Destiny szemszöge

Se vele, se nélküle
Egyetlen pillanat alatt eljöttem. Bár fogalmam sem volt, hogy hogyan, mivel egyáltalán nem képzeltem el a helyet vagy a személyt, egyszerűen ott termettem a lakásomban. Nem tudtam, hogy mi lesz ezután. Tanácstalanul járkáltam fel-alá a szobámba. A lakásban minden annyira csöndes volt, már-már bántotta a fülemet. Hiányzott valami! Hiányzott egy hang, ami nemrég még az én nevemet suttogta, egy hang, ami csak hozzám szólt. De ő most nem volt itt, és nem is lehet soha! Bár én hoztam meg a döntést, mégis fájt, hogy elveszítettem… örökre. Többé nem ébredhetek mellette. Nem engem fog köszönteni reggelente a mosolya. Nem lesznek együtt töltött percek, vagy órák… Nem lesznek rólam szóló gondolatai. Teljesen egyedül leszek. Úgy éreztem eddig bírtam. A könnyeim megállíthatatlanul törtek fel belőlem, és én nem tehettem ellenük semmit… Sírni akartam! Ki akartam mosni az emlékeket, az együtt töltött napok, hetek képeit! De nem ment… Minden boldog pillanat felidézése késként hatolt belém. A fájdalom egyre erősebb lett. Képtelen voltam másra gondolni, rajta kívül. Az emlékeim egytől egyig róla szóltak. Mintha egy film forgott volna le előttem, és én csak ültem… és ültem órákon keresztül, arra várva, hogy vége legyen. Nem akartam, hogy fájjon! Véget akartam vetni az egésznek. Azt kívántam, bárcsak egy álom lenne mindez és mikor reggel felébredek, újra önmagam lehessek. Ugyanaz a lány, aki karriert csinálni jött Los Angelesbe, és nem azért hogy meghaljon és ráadásul még szerelembe is essen… Merthogy szerelmes lettem! Eddig magamnak sem mertem bevallani, sőt amikor csak felvetődött a téma egyszerűen elhárítottam, vagy letagadtam… De most pontosan tisztában voltam az érzelmeimmel. Szerelmes vagyok… Szeretem, Robertet. Ezzel a gondolattal merültem el az öntudatlanságban. Aludtam, de álmok nélkül… Reggel, a nap sugaraival együtt ébredtem. Mindenre emlékeztem, ami az előző nap történt… Az emlékek ismét nem hagyták, hogy tiszta fejjel átgondolhassak bármit is. Ám egy, eddig ismeretlen képre felfigyeltem… Hirtelen, a nyakamhoz kaptam, de a nyaklánc nem volt ott! Kétségbeesetten kezdtem kutatni az emlékeim között, hogy hol lehet. Azt teljes bizonyossággal tudtam, hogy mikor Chace lakására mentem, még megvolt, hiszen a nélkül nem láthatott volna… A szavai felidéződtek bennem, és éles késként hasítottak belém! - "Tűnj el! Ez lehetetlen… Lehetetlen!" - vízhangoztak a fejemben a mondatai. Ám ezzel együtt, ráeszméltem a lánc hollétére. Chace lakásán hagytam. Vagyis, csak a volt lakásán, mert bármennyire is hidegen hagyott a szoba berendezése, az feltűnt, hogy minden olyan üres… Alig volt egy pár bútor, és azok is teljesen csupaszul ácsorogtak a szobában. Más lehetőség nem jutott eszembe, csakis arra tudtam gondolni, hogy éppen költözik… méghozzá Ashleyhez. Viszont, ami most minden másnál fontosabb volt, hogy visszaszerezzem a nyakláncot. A nélkül képtelen vagyok eltölteni a napjaimat. Szükségem van valakinek a segítségére, és lehetőleg ne Robert legyen az… Néhány perc múlva, már Chace lakásában álltam. Teljes csönd telepedett az egész szobára… Elindultam a kanapé felé, ahol akkor ültem, mikor felfedtem magam a bátyám előtt. És ahol a nyakláncot elhagytam. De nem volt ott semmi! Sem a lánc, sem a doboz… Kétségbeesetten roskadtam le a földre. A kezemet az arcomba temetve próbáltam magamba fojtani a feltörő érzelmeket. Egyik pillanatról a másikra a lakás megtelt élettel: megszólalt a csengő, majd hangos léptekkel Chace közelített az ajtó felé. Ám mielőtt kinyitotta volna, megkérdezte: - Ki az? - Robert… Abban a másodpercben lenyomódott a kilincs, és nekem gyorsan kellett döntenem! Felálltam, és villámgyorsan a szobát vettem célba, ahonnan az imént Chace jött ki. Úgy éreztem tudnom kell, mit keres itt Robert. Mit akar a testvéremtől? Hiszen már semmi nem köti hozzám! Csak reméltem, hogy nem mondja el neki is a velem kapcsolatos dolgot… - Minek köszönhetem a látogatásod? - kérdezte Chace. - Ashley miatt jöttem. - érkezett a válasz, melyhez egy ajtócsukódás is társult. Egy csöppet sikerült megnyugodnom, ám sokkal nagyobb érdeklődéssel figyeltem a beszélgetés további alakulását… - Hagy találjam ki: Ő küldött! - mondta Chace egy - tőle szokatlan - gunyoros hangnemben. - Igen. Csakis miatta vagyok itt, mert a legjobb barátom. - Most mondhatnám, hogy nem hallgatlak meg, ahogyan azt ő is tette… De én nem vagyok ilyen! Helyezd magad kényelembe. - Köszönöm. Először is nagyon hálás lennék, ha a te szemszögedből is megismerhetném a történetet. Ashleyt már hallottam, és egyáltalán nem értek egyet azzal, ahogy viselkedett, szeretném tudni, te miként látod a helyzetet. Nagyon tetszett, ahogy Robert a barátja védelmére kelt. Pont olyan volt, mikor az én szöktetésemet szervezte és senki nem tántoríthatta el a tervétől… - Ha arra vagy kíváncsi, hogy megcsaltam e, akkor a válaszom egy határozott nem! A lány, akivel együtt voltam egy rokonom, és nagyon közel állunk egymáshoz, de már régóta nem találkoztunk. Tegnap végre sikerült, és Ashley az egészet félreértette. Chace szavai nem hagytak nyugodni! Kérdések milliói tódultak egyszerre a nyelvemre, és egy név, vagy egy arc után kezdtem kutatni az elmémben, az után a bizonyos rokon után… Csakhogy senkit sem találtam, aki közel állt volna hozzá. Anyán kívül! Ám tudtam, hogy az lehetetlen. Vele nem találkozhatott! De akkor mégis ki lehetett? A töprengésem nem tartott túl sokáig, mert valami egész más irányba terelődött a beszélgetés fonala, ami az én figyelmemet is odavonzotta. - Köszönöm. Sokat segítettél, és ígérem, át fogom gondolni a dolgokat. De lenne itt még valami! - Mondd csak. - Robert hangjában egy csöppnyi bizonytalanságot éreztem. - Ez a nyaklánc… Pár napja láttam Destinyt. Itt ült a kanapémon, és azt mondta, hogy ő egy… szellem. Chace a "szellem" szót olyan undorral ejtette ki, hogy én azon nyomban tudtam, mekkora hibát követtem el, mikor megjelentem előtte. Ennek ellenére legalább megtudtam, hogy a nyakláncom jó kezekben van.

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok

    Kértétek, hogy legyen szó az előzetesről, hát most itt van; Nagyon rejtélyes részt sikerült kiválasztani. Kíváncsi vagyok, hogy jut a történet odáig, na meg hogy kié a szemszög. :)
    Ez a feji pedig, azért érdekes, mert ugye Chace úgy hozta Desst szóba, hogy Robnak jelenleg fogalma sincs arról ki Ő. Nagyon kíváncsi lettem volna a válaszára, de erre sajna egy hetet kell várnom.
    Izgatottan várom a folytatást, meg az egész végét, hogy mindenre választ kapjak. :P

    Puszi Nektek és Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Nos, én is megérkeztem, és jobb, ha nem nézem meg hogy hány óra van XD
    A lényeg, hogy naná, hogy gépelem is a gondolataimat, kérni sem kell rá... Számomra ez valahogy olyan természetes betegség, ami mindig fellép, amikor elolvasok valamit, de jobb, ha nem ilyen hülyeségekről szövegelek, hanem a fejiről :D
    Szóval, nekem nagyon tetszett :) Minő meglepetésXD Megint csak nem sok kivetni való van az egészben, így csakis dícsérni tudlak Titeket, és azt, ahogyan ezt a történetet alakítjátok. Érdekes volt Destiny gondolatait olvasni. Számomra sokkal kedvesebben azok a fejezetek, amiket az ő szemén át látok. Ő másképp látja a dolgokat, mert olyan személyisége van, mint kevés embernek... izé szellemnekXD
    De nagyon sajnáltam őt, ahogy kétségbeesve kezdte el keresni a láncot, amit olyan végzetes hibaként ott hagyott Chase-nél. Hát erre leszek még kíváncsi. Vajon Chase mit gondol? Mire gyanakodik? Mi járhatott a fejében azóta, hogy találkozott a hugával? Ez fúrja leginkább az én oldalamat, mert egyre érdekesebbnek találom az ő karakterét is.
    Úgyhogy most is várom a folytatást! És csak így tovább :)

    Puszi: Nocy :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Sajnálom Dess-t, hogy most ébredt rá az érzéseire Rob iránt. Szegénykém... de annak örülök, hogy a nyaklánc jó kezekben van, és remélem hamarosan minden TÉNYLEG jóra fordul.
    Az előzetesről... most már egyre komolyabban elvesztettem a fonalat! Segítsetek megtalálni, please (:

    VálaszTörlés
  4. Szia Vehpotse!
    Itt is van az a hét, ahol kiderül, hogy Robertnek miért kellett szükségszerűen elfelejtenie Destinyt és a választ is megkapod ez által. És úgy látom, van valaki, aki már egészben látja a történetet: halkan megsúgom, hogy szükség is lesz rá, ahogy egyre a végéhez közelítünk! ;)


    Kedves Nocy!
    Nem baj Nocykám, tudod a lényeg, hogy itt vagy! De azért én megnéztem mikor is volt az az itt! xD
    Tényleg megleptél, hogy tetszett a fejezet! De azért nagyon örülök!
    Ezt nagyon aranyosan, és ügyesen megfogalmaztad, mármint Dess személyiségét… Hát igen, próbáltam valami különlegeset és nem tucatot kialakítani! :D
    Úgy látom te is elkaptad a fonalat! Az biztos, hogy Chace még fontos szerepet játszik majd a történetet további alakulásában! :)
    Köszi a bíztatást! :D


    Szia, Shelby!
    Drága Shelbym én csak annyit mondhatok, (ha csak nem akarod, hogy lelőjem a poént és elmondjam mi lesz a vége ennek az egésznek! :) hogy tessék figyelmesen olvasni, és akkor meg fogod találni azt az elejtett fonalat! :D
    És nem kell aggódni, Destiny nem hagyja annyiban a dolgot és a tettek mezejére lép…


    Köszönöm, mindhármatoknak a kommentjét! Örülök, hogy Ti kitartotok mellettünk! :D
    puszi: Ivcsi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok:) A kép alatti idézet annyira ide kapcsolódik, és olyan szép. Chace helyében én is megilyedtem volna ha egy szellem megjelenne előttem, bár lehet nem, ki tudja? Robert tényleg jó barátja Ashley-nek, segít neki. Rendes tőle!!
    Remélem hamarosan újra együtt lesznek Destiny-vel.
    Puszi

    VálaszTörlés