Boldog Névnapot!

2010. december 2., csütörtök

Összegzés (4)

Sziasztok!

Kis késéssel ugyan, de megérkeztem! :)

Nem is húzom az időt, mindjárt a közepébe vágok a múlt hó összegzésének…

 

1)      Első pontként, beszéljünk egy kicsit arról az ajánlatról, amit november közepén tettem nektek!

A helyzet az – és ezt gondolom sokan rajtam kívül még észrevették – hogy nem jött össze. Pedig azt hittem, hogy ha eddig nyafogtatok a heti egy friss miatt, akkor ezt az ajánlatott felhasználhattátok volna…

Na de, ne a múlton rágódjunk, hanem sokkal inkább nézzünk előre! Kaptok egy próba hónapot, így Karácsony előtt. Ha összejön 6 (!!!) komment szerdáig, azonnal rakom fel a friss részt. Ha ez sem lesz meg, akkor természetesen a vasárnapi friss marad, heti egyszer! Szóval hajrá! Ti döntötök!

 

2)      Új zenei lista készült el és most magyar pop/rock zenékkel színesítettük. A lejátszó elé írtam egy kis szöveget, örülnék, ha ezt elolvasnátok, de itt is szeretnék kiemelni egy fontos dolgot.

Nemes cél érdekében gyűjt a Viva tv a Teleton nevezetű segélye keretében. Ennek 2009-es és 2010-es hivatalos dala is helyet kapott a listában. És többek között az ’Összefogás dala’, ami a 2010-es tavaszi árvízkárosultak érdekében készült!

Így Karácsony előtt úgy gondolom, mindenkinek megenyhül a szíve és segít a rászorulókon… :)

 

3)      A harmadik dolog, pedig, hogy most visszatérünk egy régebbi összegzéshez és megragadom az alkalmat, hogy a nemrégiben kapott díjat (Shelbytől) továbbadjam Keshanak!

Bár a története, amihez kapja a díjat, már véget ért, de mivel én csak nemrég fejeztem be, és így csak most láttam, hogy az Alkony fia, hajnal lánya című történet megfelel a követelményeknek.

Köszönöm, hogy elolvastad! És remélem, hogy az ajánlattal így már élni fogtok! :D

 

Csók és Ölelés: Ivcsi

 

u.i.: Úgy néz ki a következő hetekben tőlem várhatjátok az összes frisst! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése